Sabtu, 4 April 2009

Boys Over Flowers



Aku sudah tamat menonton cite ni.. tapi bagi aku cite ni idoklah sesedap mata memandang hero-heronyer. Cite korea apalah sangat.... kisahnyer mestilah berkisar cintan terhalang borring tul aku. Tapi nak wak cam mane dah ke minat tu tengok aje le...Tak ada kisah yang lebih ummh cikit ke yang boleh merobek hatiku bab kata Mas Idayu.. Tapi dalam cite ni kesian betul aku kat Ji Hoo, napelah org baik cam dia tak ade org nampak......Tok macamana pendapat Tok ending cite ni, tapi setahu aku Tok mana ada perasaan semua citerpun mesti ayer mata ayer nok kuor... entah apa-apa ah Tok.

2 ulasan:

tokder berkata...

aku suke jer ceta ni..tp betullah..memang kesian ker ji hoo..nok wat rane..jan di xmboh ker dier.

lg satu..mung adjust setting komen ni supaya senang sape2 nk tulis komen.

DH berkata...

hehe...
aku baru tgk sampai episod 18...dh draggy malas nak layan...hehe